Club van 50

Volley Meerkerk Banners-clubvan50.png

Wat houdt de Club van 50 in?
Het doel van de Club van 50 is om leuke, bijzondere, extra activiteiten of spullen ten behoeve van onze vereniging te financieren. Voorbeelden hiervan kunnen zijn:

• bekerkast met bekers voor in de Linde;
  • mobiele geluidsinstallatie t.b.v. (jeugd)activiteiten en thuiswedstrijden;
  • deel-sponsoring van jubileumavond;
  • gastspreker of clinic;
  • organiseren van een interland.

De leden van de Club van 50 bepalen zelf waaraan het budget wordt besteed. Dus heb je nog een leuk idee, word lid van de Club van 50!

Randvoorwaarden
Omdat de Club van 50 activiteiten of spullen ten behoeve van onze vereniging wil realiseren, komt de bijdrage van de leden van “De club van vijftig” niet in de clubkas. Het is een apart budget, dat wel door de penningmeester van Volley Meerkerk'95 wordt beheerd, maar waar alleen “De club van vijftig” zeggenschap over heeft.

De Club van 50 heeft een eigen commissie die de zaken en belangen van de Club van 50 behartigt. Op dit moment zitten de volgende personen in deze commissie: Teije Dalstra, Kees ’t Lam en Els Hoeijenbos-Versteeg. Samen met de leden van de Club van 50 bepaalt de commissie waaraan het budget besteed wordt.

Eén maal per jaar, tijdens de Algemene ledenvergadering, legt deze commissie verantwoording af over de inkomsten en uitgaven van de Club van 50.

Hoogte bijdrage
Iedereen kan lid worden van de Club van 50, ook mensen die geen lid zijn van Volley Meerkerk'95. Als lid betaal je € 50,– per seizoen (inning bijdrage in november). Als je dit bedrag te hoog vindt, dan kun je ook samen met iemand anders lid worden (dan heb je wel maar 1 stem bij het bepalen van de bestedingen). Ook teams of gezinnen kunnen zo gezamenlijk lid worden.

Wat krijg je er voor terug?
Als lid van de Club van 50 wordt je naam vermeld op de website van Volley Meerkerk'95 én op het speciale bord van de Club van 50 dat in De Linde komt te staan. Daarnaast is het plan om een feestavond te organiseren voor de leden van de Club van 50. Overigens is deelname aan deze feestavond dan wel op eigen kosten.

Hoe kun je lid worden?|
Wil je lid worden van de Club van 50? Meld je aan via onderstaand formulier. Liever een fysiek formulier invullen? Download het inschrijfformulier en mail deze ingevuld naar clubvan50@volleymeerkerk.nl.