Keertje meetrainen

Wil je het een keer proberen?

Volley Meerkerk ’95 is een gezellige vereniging van ruim 200 leden, waar je op verschillende niveaus kunt volleyballen. Van jong tot oud, van gewoon gezellig tot het serieuze werk. Onze vereniging was van 1965 tot 1995 onderdeel van Sportvereniging Meerkerk (SVM).

Natuurlijk zijn wij altijd op zoek naar nieuwe leden en vrijwilligers. Heb je interesse? Kom gerust een keertje langs. Je mag altijd een paar keer gratis meetrainen. Bij Algemeen – Trainingsschema kun je zien wanneer de teams trainen. Wanneer je liever eerst eens bij een wedstrijd komt kijken, kan dat op één van de zaterdagen dat alle teams thuis spelen. Het wedstrijdschema vind je ook op deze website. De thuiswedstrijden en trainingen vinden plaats in ‘De Linde’, Lindenstraat 1 in Meerkerk.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze secretaris via secretaris at volleymeerkerk.nl.

Persoonlijke gegevens

Onderstaande gegevens hebben we nodig zodat we contact met je kunnen opnemen.

Je juiste plaats vinden

Om je in het juiste team in te delen willen we graag het volgende van je weten...

Akkoord en controle

Controleer de ingevoerde gegevens, dat voorkomt fouten. We verwelkomen je graag!

Foutje gevonden? Neem contact op met Volley Meerkerk.